Comunicare Persuasivă

Ai ajuns la concluzia ca procesul de comunicare nu este atât de simplu pe cât îți părea?

Învață să comunici mai persuasiv prin tehnici de actorie.

10 motive pentru care să spui „Da” cursului de Comunicare Persuasivă

1

Înveți să gestionezi mai eficient emoțiile de dinaintea și din timpul unei prezentări

2

Înveți să explorezi prin întrebări interesele și constrângerile celeilalte părți pentru a comunica ceea ce este cu adevărat util pentru tine dar și relevant pentru el

Cum poți să construiești comunicarea cu ceilalți dacă pleci mereu de la presupuneri? Și de câte ori s-a întâmplat să nu se nimerească presupunerile tale cu perspectiva celuilalt și, implicit, propunerile tale să fie într-o contradicție cu nevoile celui din fața ta? Și oare asta nu te-a transformat, fără voia ta, într-un “adversar” sau, în cel mai bun caz, într-o persoană dezinteresată de părerea lui?

3

Afli cum poți să asculți mai bine și de ce ascultarea activă nu este suficientă

Fiecare dintre noi crede că ascultă în timp ce vorbește celălalt. În realitate, ceea ce se întâmplă este că “mimăm” ascultarea și ne concentrăm pe ceea ce urmează să spunem noi. Cine are cel mai mult de câștigat aici? Cel ce știe să asculte și construiește plecând de la părerile celui din fața lui sau cel ce se privează de informații valoroase pentru a spune el ceea ce știe deja?

4

Înțelegi că procesul de comunicare este complex și nu ajunge să spui: “Eu am spus ceea ce am avut de spus. Dacă a înțeles, bine, dacă nu, să fie sănătos…"

O comunicare eficientă presupune emițător și receptor, precum și validarea înțelegerii celor două părți. Asta înseamnă codificarea și decodificarea mesajelor, interpretarea feed-back-ului, alinierea perspectivelor celor două părți precum și clarificarea pașilor următori. În felul acesta comunicarea își atinge scopul: acela de a face o schimbare în atitudinea, cunoștințele sau abilitățile receptorului.

5

Înveți cât de important este limbajul non-verbal sau intonația în comunicare

De multe ori, oamenii una spun și alta transmit prin mimică, gesturi, contact vizual sau intonație. Cursul te ajută să înțelegi impactul fiecăruia dintre aceste “mici detalii” care pot schimba radical efectele comunicării.

6

Îți dezvolți abilitățile de prezentare în fața unui public necunoscut

7

Crești abilitățile de comunicare persuasivă prin stimularea creativității și tehnici de actorie

8

Înțelegi diferențele între actorie și comunicare persuasivă

Andreea este trainer în tehnici de actorie din 2013, timp în care a lucrat cu angajați din diverse corporații, în funcție de nevoile/cererile specifice fiecărei companii în parte.

9

Îți crești nivelul de empatie în comunicarea de grup, dar și în cea one-to-one

Expertiza Andreei din lumea actoriei aduce plus valoare în persuasiune și comunicare și reprezintă o oportunitate extraordinară pentru cei care vor să-și (re)descopere aptitudini și abilități, care vor să înțeleagă mai bine comportamentul partenerilor de negociere și să emită posibile scenarii, în funcție de nevoile țintite.

10

Nu în ultimul rând, conștientizezi faptul că participanții fac parte din aceeași echipă și este nevoie să își crească abilitățile de comunicare împreună pentru un interes comun

Acest curs este pentru tine dacă…

  • faci prezentări care trebuie să convingă un public experimentat
  • te regăsești des în ipostaza în care ți se pare că „ceilalți nu înțeleg”
  • rezultatele muncii tale sunt influențate într-o mare măsură de modalitatea de a comunica anumite idei sau decizii de business
  • îți este greu să expui celuilalt punctul tău de vedere și ți se pare mereu că tu ai dreptate
  • ai trac de vorbit în public chiar și atunci când publicul este familiar și este prezent în număr mic în sală
  • schimbarea generată de comunicările tale este un KPI important de business după care ești evaluat

Ce înveți

  • să comunici persuasiv prin stimularea creativității și tehnici de actorie
  • să gestionezi mai eficient emoțiile de dinaintea și din timpul unei prezentări
  • diferențe între actorie și comunicare persuasivă
  • cum să dezvolți un mindset de comunicator și cum stabilești scopul comunicării
  • să îți dezvolți abilitățile de Persuasiune în comunicare fără agresivitate
  • să stăpânești mult mai bine non-verbalul și intonația pentru a susține cuvintele în comunicare
  • să susții o prezentare în fața unui public necunoscut

Detalii organizatorice

Când?

10 - 11 noiembrie 2022

Unde?

Hotel Ramada Nord

Trainer

Andreea Vasile

Preț

590 € + TVA

Întrebare

Cum mă ajută dacă nu mă raportez la persuasiunea în afaceri ca la o modalitate de a-l face pe celălalt?

Răspuns

O relație construită pe acoperirea intereselor părților implicate, și nu pe atingerea unui acord imediat și cu orice preț, este sustenabilă în timp și nu necesită o susținere permanentă ulterioară pentru a fi implementată. Implicit efortul consumat în implementarea deciziei scade.

Întrebare

Ce sunt cele 5 îngrijorări de bază la care referire cursul?

Răspuns

Acestea sunt fundamentele oricărei relații interumane. În baza lor, dezvoltăm sentimente mai mult sau mai puțin pozitive față de celălalt, iar respectarea lor ne ajută să fim mai persuasivi și să obținem mai ușor ceea ce ne dorim.

Întrebare

Cum îmi va schimba perspectiva acest curs asupra modului în care fac lucrurile?

Răspuns

Vei putea înțelege mai rapid cauzele generatoare de neînțelegeri într-un conflict astfel încât propriile reacții să fie orientate mai degrabă spre rezolvarea acestuia decât spre exprimarea unor păreri și sentimente care pot afecta relația.

Arii de expertiză acoperite

  • Rezolvarea conflictelor
  • Persuasiunea în afaceri
  • Negociere
  • Tehnici de persuasiune în comunicare

Cui i se adresează

  • persoanelor care se simt des implicate în conflicte și tensiuni care influențează negativ productivitatea
  • managerilor care conduc echipe în care există tensiuni, conflicte sau blocaje de comunicare
  • tuturor celor care își doresc să devină mai persuasivi și au ceva de negociat cu un coleg, manager, partener, furnizor sau client
  • celor care caută un curs de rezolvare a conflictelor ce pune accent pe comunicarea, relația și parteneriatul cu celălalt

Metodologie

Role - Plays

Exercitii practice și de grup

Prezentari

Ce spun alții despre colaborarea cu noi

Cel mai important aspect care a cucerit echipa eJobs e combinația dintre training și consultanță, livrate într-o manieră relaxată, care i-a ajutat pe colegi să se deschidă și să fie 100% implicați. Implementarea strategiilor discutate în timpul cursului a dus la schimbarea mentalității echipei și la o perspectivă nouă, care îi ajută să fie mai încrezători în forțele proprii.

Bogdan Badea – CEO eJobs Group

Indiferent dacă lucrezi cu Sabin în calitate de partener de business sau de colaborator cu scopul de a obține de la alții lucrurile pe care ți le dorești, ai de câștigat. Întotdeauna am plecat de la masa negocierii mulțumită de rezultatul pe care l-am obținut și cu dorința să dezvolt colaborarea pe termen lung cu cel din fața mea. Sabin a venit cu propuneri care au răspuns nevoilor noastre și ne-a ajutat totodată să ne cunoaștem mai bine. Îl recomand cu încredere!

Ioana Savu – Former Manager ING Offices Management (ING Bank)

Cursul s-a dovedit extrem de util, datorită posibilității de aplicare imediată a cunoștințelor pe care le-am acumulat. Eram implicată într-o negociere cu un furnizor cu care intrasem în blocaj. La următoarea discuție, nu am mai venit cu o listă lungă de critici și plângeri, ci l-am întrebat cum vede colaborarea cu noi și ce își dorește de la ea. Așa am pus pe masă lucruri pe care ambele părți le puteau susține și am ajuns la un acord foarte clar, cu responsabilități și deadline-uri asumate. Leverage m-a ajutat să înțeleg ce e de făcut și cum să merg mai departe în negociere.

Lucia Ciuhureanu – Marionnaud

Hai să vedem cum te putem ajuta!

Vrei să discutăm în detaliu despre provocarea ta? Cere o ofertă personalizată!





Cei care au participat la acest curs au fost interesați și de unul dintre serviciile noastre de consiliere în negociere: