Conflict Resolution

Ți se întâmplă să nu obții ce-ți dorești pentru că nu ești suficient de persuasiv?

Învață să fii persuasiv și să gestionezi conflictele. Află cum să abordezi cu succes relațiile de business pentru a-ți urmări până la capăt interesul și a obține rezultatele dorite. Participă la cursul nostru de rezolvare a conflictelor!

10 motive pentru care să spui „da” cursului de rezolvare a conflictelor

1

Înveți cum să îți urmărești interesul fără să fie nevoie să „îl faci” pe celălalt

Atunci când spunem „persuasiune”, ne gândim de prea multe ori la „cum să-l fac” pe celălalt sau „cum să câștig”. Persuasiunea în afaceri nu este despre bătălii de orgolii sau lupte de poziții, nici despre a obține ceva în detrimentul celuilalt, ci despre a găsi acele soluții prin care să creezi valoare împreună cu partenerul de discuție..

2

Înveți să construiești împreună cu celălalt respectându-i părerea

Într-un proiect care implică o echipă, șansele de reușită sunt mai mari dacă știi să respecți părerea celuilalt și nu îl pui direct în fața faptului împlinit. La Conflict Resolution, înveți să construiești împreună cu cei alături de care lucrezi, respectându-le libertatea de decizie.

3

Afli cum să obții ceea ce îți dorești transformându-l pe celălalt într-un partener

Fiecare dintre noi își dorește să fie integrat și să simtă că face parte din echipă. Cursul nostru de rezolvare a conflictelor îți arată cum să fii convingător transformându-l pe celălalt într-un partener de discuție.

4

Înțelegi că a-i da un loc și celuilalt te poate face mai persuasiv

O persoană căreia îi arăți încredere și recunoaștere este mai dispusă să colaboreze cu tine decât una care nu simte că este apreciată. În cadrul acestui curs afli cum îi poți arăta celuilalt că îl valorizezi și ce impact are acest lucru asupra reușitei proiectului în care ești implicat.

5

Înveți că, prin recunoașterea statutului celuilalt, poți obține mai ușor ce îți dorești

Cursul de rezolvare a conflictelor îți arată cum să nu te lași atras în bătălii de orgolii, deseori generate de statutul partenerilor de discuție. Respectul pentru cine este celălalt și modul în care exprimi acest lucru te fac mai persuasiv.

6

Înveți de ce e important să îi arăți celuilalt că îi respecți rolul

În orice tip de relație ne-am afla, pe parcursul unei zile intrăm în mai multe roluri diferite. Înveți cum să nu inversezi sau să încalci rolurile, pentru a nu risca un conflict cu cealaltă parte.

7

Te pregătești cu singura companie care aduce în România licențe și simulări de la Harvard

Conflict Resolution include instrumente, licențe și simulări aduse în exclusivitate de la Program on Negotiation (PON), programul etalon dezvoltat de Harvard Law School, Massachusetts Institute of Technology și Tufts University. De asemenea, cursul are la bază teoriile unor experți în domeniul negocierii și al relațiilor interumane, Roger Fisher (co-fondator PON) și Daniel Shapiro (profesor la catedra de psihologie a Harvard Medical School).

8

Te pregătești alături de un consultant cu o experiență de peste 20 de ani în domeniu

Sabin Gîlceavă vine atât cu experiență de business, cât și cu expertiză în training și consultanță în negociere și vânzări.

9

Abordezi studii de caz bazate pe experiențe reale

Cursul nostru de rezolvare a conflictelor se bazează și pe studii de caz întâmpinate și soluționate până acum de specialiștii noștri. Simulările și experiențele pe care ți le punem la dispoziție sunt ușor de corelat cu ceea ce se întâmplă acum în realitatea de business, nu doar role-play-uri fictive.

10

Afli ce poți face tu, ca individ, pentru a te înțelege mai bine cu celălalt în contextele de business

Conflict Resolution îți oferă instrumentele prin care tu, ca individ, poți începe să obții rezultate mai bune în interacțiunile de business pe care le ai zi de zi.

Acest curs este pentru tine dacă…

  • te regăsești foarte des în ipostaza în care ți se pare că „ceilalți nu înțeleg”
  • ai senzația că ești prins într-o spirală nesfârșită de „atac – apărare” în relațiile de business
  • în încercarea de a evita un conflict, ți se întâmplă să spui deseori „merge și-așa” și să abandonezi discuțiile
  • ai impresia că ai încercat tot și pur și simplu nu găsești o cale de a-i explica celuilalt punctul tău de vedere
  • simți că, uneori, rămâi fără argumente atunci când vrei să-i comunici ceva partenerului de discuție – fie el coleg, manager, partener, furnizor etc.
  • ți se pare că tu și celălalt vorbiți, de fapt, despre același lucru, dar tot nu reușiți să ajungeți la o concluzie favorabilă amândurora
  • nu știi cum să pui problema în discuțiile cu miză mare, în așa fel încât să îți expui părerea fără ca celălalt să se simtă ofensat

Ce înveți

  • să îți definești și să îți urmărești un interes
  • să înțelegi interesul celuilalt fără să îl combați
  • să construiești luând în calcul și interesele celuilalt
  • să identifici potențiale zone de conflict și să le gestionezi
  • să acoperi cele 5 îngrijorări de bază necesare pentru o relație bună cu celălalt
  • să deprinzi tehnicile potrivite și firești de persuasiune în afaceri pe care să le folosești în următoarele discuții, proiecte și relații de business

Întrebare

Cum mă ajută dacă nu mă raportez la persuasiunea în afaceri ca la o modalitate de a-l face pe celălalt?

Răspuns

O relație construită pe acoperirea intereselor părților implicate, și nu pe atingerea unui acord imediat și cu orice preț, este sustenabilă în timp și nu necesită o susținere permanentă ulterioară pentru a fi implementată. Implicit efortul consumat în implementarea deciziei scade.

Întrebare

Ce sunt cele 5 îngrijorări de bază la care referire cursul?

Răspuns

Acestea sunt fundamentele oricărei relații interumane. În baza lor, dezvoltăm sentimente mai mult sau mai puțin pozitive față de celălalt, iar respectarea lor ne ajută să fim mai persuasivi și să obținem mai ușor ceea ce ne dorim.

Întrebare

Cum îmi va schimba perspectiva acest curs asupra modului în care fac lucrurile?

Răspuns

Vei putea înțelege mai rapid cauzele generatoare de neînțelegeri într-un conflict astfel încât propriile reacții să fie orientate mai degrabă spre rezolvarea acestuia decât spre exprimarea unor păreri și sentimente care pot afecta relația.

Arii de expertiză acoperite

  • Rezolvarea conflictelor
  • Persuasiunea în afaceri
  • Negociere
  • Tehnici de persuasiune în comunicare

Cui i se adresează

  • persoanelor care se simt des implicate în conflicte și tensiuni care influențează negativ productivitatea
  • managerilor care conduc echipe în care există tensiuni, conflicte sau blocaje de comunicare
  • tuturor celor care își doresc să devină mai persuasivi și au ceva de negociat cu un coleg, manager, partener, furnizor sau client
  • celor care caută un curs de rezolvare a conflictelor ce pune accent pe comunicarea, relația și parteneriatul cu celălalt

Metodologie

Cursul se bazează pe metodologia Valuable Failing Experience – generarea unor situații-limită, dar, în același timp, sigure, care determină dorința de schimbare a obiceiurilor și deprinderea unor noi abilități de negociere, prin:

Simulări Program on Negotiation (Harvard Law School)

Role-play-uri

Exerciții de grup

Prezentări

Dezbateri

Ce spun alții despre colaborarea cu noi

Cel mai important aspect care a cucerit echipa eJobs e combinația dintre training și consultanță, livrate într-o manieră relaxată, care i-a ajutat pe colegi să se deschidă și să fie 100% implicați. Implementarea strategiilor discutate în timpul cursului a dus la schimbarea mentalității echipei și la o perspectivă nouă, care îi ajută să fie mai încrezători în forțele proprii

Bogdan Badea – Head of Sales eJobs Group

Indiferent dacă lucrezi cu Sabin în calitate de partener de business sau de colaborator cu scopul de a obține de la alții lucrurile pe care ți le dorești, ai de câștigat. Întotdeauna am plecat de la masa negocierii mulțumită de rezultatul pe care l-am obținut și cu dorința să dezvolt colaborarea pe termen lung cu cel din fața mea. Sabin a venit cu propuneri care au răspuns nevoilor noastre și ne-a ajutat totodată să ne cunoaștem mai bine. Îl recomand cu încredere!

Ioana Savu – Former Manager ING Offices Management (ING Bank)

Cursul s-a dovedit extrem de util, datorită posibilității de aplicare imediată a cunoștințelor pe care le-am acumulat. Eram implicată într-o negociere cu un furnizor cu care intrasem în blocaj. La următoarea discuție, nu am mai venit cu o listă lungă de critici și plângeri, ci l-am întrebat cum vede colaborarea cu noi și ce își dorește de la ea. Așa am pus pe masă lucruri pe care ambele părți le puteau susține și am ajuns la un acord foarte clar, cu responsabilități și deadline-uri asumate. Leverage m-a ajutat să înțeleg ce e de făcut și cum să merg mai departe în negociere

Lucia Ciuhureanu – Marionnaud

Hai să vedem cum te putem ajuta!

Vrei să discutăm în detaliu despre provocarea ta? Cere o ofertă personalizată!