Ți se întâmplă să nu obții ce-ți dorești pentru că nu ești suficient de persuasiv?

Conflict Resolution

Învață să fii persuasiv și să gestionezi conflictele. Află cum să abordezi cu succes relațiile de business pentru a-ți urmări până la capăt interesul și a obține rezultatele dorite. Participă la cursul de soluționare a conflictelor!

10 motive pentru care să spui „da” cursului de rezolvare a conflictelor

  • Înveți cum să îți urmărești interesul fără să fie nevoie să „îl faci” pe celălalt

    Atunci când spunem „persuasiune”, ne gândim de prea multe ori la „cum să-l fac” pe celălalt sau „cum să câștig”. Persuasiunea în afaceri nu este despre bătălii de orgolii sau lupte de poziții, nici despre a obține ceva în detrimentul celuilalt, ci despre a găsi acele soluții prin care să creezi valoare împreună cu partenerul de discuție..

  • Înveți să construiești împreună cu celălalt respectându-i părerea

    Într-un proiect care implică o echipă, șansele de reușită sunt mai mari dacă știi să respecți părerea celuilalt și nu îl pui direct în fața faptului împlinit. La Conflict Resolution, înveți să construiești împreună cu cei alături de care lucrezi, respectându-le libertatea de decizie.

  • Afli cum să obții ceea ce îți dorești transformându-l pe celălalt într-un partener

    Fiecare dintre noi își dorește să fie integrat și să simtă că face parte din echipă. Cursul nostru de rezolvare a conflictelor îți arată cum să fii convingător transformându-l pe celălalt într-un partener de discuție.

  • Înțelegi că a-i da un loc și celuilalt te poate face mai persuasiv

    O persoană căreia îi arăți încredere și recunoaștere este mai dispusă să colaboreze cu tine decât una care nu simte că este apreciată. În cadrul acestui curs afli cum îi poți arăta celuilalt că îl valorizezi și ce impact are acest lucru asupra reușitei proiectului în care ești implicat.

  • Înveți că, prin recunoașterea statutului celuilalt, poți obține mai ușor ce îți dorești

    Cursul de rezolvare a conflictelor îți arată cum să nu te lași atras în bătălii de orgolii, deseori generate de statutul partenerilor de discuție. Respectul pentru cine este celălalt și modul în care exprimi acest lucru te fac mai persuasiv.

  • Înveți de ce e important să îi arăți celuilalt că îi respecți rolul

    În orice tip de relație ne-am afla, pe parcursul unei zile intrăm în mai multe roluri diferite. Înveți cum să nu inversezi sau să încalci rolurile, pentru a nu risca un conflict cu cealaltă parte.

  • Te pregătești cu singura companie care aduce în România licențe și simulări de la Harvard

    Conflict Resolution include instrumente, licențe și simulări aduse în exclusivitate de la Program on Negotiation (PON), programul etalon dezvoltat de Harvard Law School, Massachusetts Institute of Technology și Tufts University. De asemenea, cursul are la bază teoriile unor experți în domeniul negocierii și al relațiilor interumane, Roger Fisher (co-fondator PON) și Daniel Shapiro (profesor la catedra de psihologie a Harvard Medical School).

  • Te pregătești alături de un consultant cu o experiență de peste 20 de ani în domeniu

    Trainerii vin atât cu experiență de business, cât și cu expertiză în training și consultanță în negociere și vânzări.

  • Abordezi studii de caz bazate pe experiențe reale

    Cursul de rezolvare a conflictelor se bazează și pe studii de caz întâmpinate și soluționate până acum de specialiștii noștri. Simulările și experiențele pe care ți le punem la dispoziție sunt ușor de corelat cu ceea ce se întâmplă acum în realitatea de business, nu doar role-play-uri fictive.

  • Afli ce poți face tu, ca individ, pentru a te înțelege mai bine cu celălalt în contextele de business

    Conflict Resolution îți oferă instrumentele prin care tu, ca individ, poți începe să obții rezultate mai bune în interacțiunile de business pe care le ai zi de zi.

Ce înveți

să îți definești și să îți urmărești un interes

să înțelegi interesul celuilalt fără să îl combați

să construiești luând în calcul și interesele celuilalt

să identifici potențiale zone de conflict și să le gestionezi

să acoperi cele 5 îngrijorări de bază necesare pentru o relație bună cu celălalt

să deprinzi tehnicile potrivite și firești de persuasiune în afaceri pe care să le folosești în următoarele discuții, proiecte și relații de business

Acest curs este pentru tine dacă…

Acest curs este pentru tine dacă…

  • te regăsești foarte des în ipostaza în care ți se pare că „ceilalți nu înțeleg”
  • ai senzația că ești prins într-o spirală nesfârșită de „atac – apărare” în relațiile de business
  • în încercarea de a evita un conflict, ți se întâmplă să spui deseori „merge și-așa” și să abandonezi discuțiile
  • ai impresia că ai încercat tot și pur și simplu nu găsești o cale de a-i explica celuilalt punctul tău de vedere
  • simți că, uneori, rămâi fără argumente atunci când vrei să-i comunici ceva partenerului de discuție – fie el coleg, manager, partener, furnizor etc.
  • ți se pare că tu și celălalt vorbiți, de fapt, despre același lucru, dar tot nu reușiți să ajungeți la o concluzie favorabilă amândurora
  • nu știi cum să pui problema în discuțiile cu miză mare, în așa fel încât să îți expui părerea fără ca celălalt să se simtă ofensat
Radu Glonț
Consilier în negociere

Radu Glonț

  • Trainer și consilier în negociere
  • Peste 23 de ani experiență de business, în negocieri comerciale, vânzări și management de echipe de vânzători
  • Dezvoltă și susține programe de training și consultanță pentru jucători din mai multe industrii, cum ar fi: retail, auto, banking, medical, producție, consultanță, publicitate ș.a.; în cadrul Leverage, a pregătit în negociere și vânzări echipe ale unor companii ca: Honda Trading Romania, Regina Maria, Sameday, Banca Transilvania, Dona.Logistica, Decathlon, Adecco Romania, eJobs, Rewe Group (Penny Market), Valoris Center, Carrefour, The Public Advisors, ING Bank, Alinda România, Philips România, Telekom, Raiffeisen Bank, Avia Motors etc.
  • Absolvent al unor cursuri reper pentru domeniul de vânzare și negociere, cum ar fi: ”Negotiation and Leadership – Dealing with difficult people and problems”, susținut în cadrul Harvard Law School (Program on Negotiation), Storewars – Leading Business Simulation with High Impact on Negotiation (Zagreb); The Business of Our Business – Finance and Negotiating, DDB University (Londra); Account Management and Account Planning, James Hayhurst (Sofia); SPIN® Selling Skills – Leading Sales Training, Trend Consult (București).
  • Absolvent “Negotiation and Leadership – Dealing with difficult people and problems” – Program on Negotiation.
MAI MULT
Cui i se adresează

Cui i se adresează

  • persoanelor care se simt des implicate în conflicte și tensiuni care influențează negativ productivitatea
  • managerilor care conduc echipe în care există tensiuni, conflicte sau blocaje de comunicare
  • tuturor celor care își doresc să devină mai persuasivi și au ceva de negociat cu un coleg, manager, partener, furnizor sau client
  • celor care caută un curs de rezolvare a conflictelor ce pune accent pe comunicarea, relația și parteneriatul cu celălalt

Arii de expertiză acoperite

Rezolvarea conflictelor

Persuasiunea în afaceri

Negociere

Tehnici de persuasiune în comunicare

Metodologia cursului

Metodologia cursului

Cursul se bazează pe metodologia Valuable Failing Experience® – generarea unor situații-limită, dar, în același timp, sigure, care determină dorința de schimbare a obiceiurilor și deprinderea unor noi abilități de negociere, prin

 

  • Simulări Program on Negotiation (Harvard Law School)
  • Role-play-uri
  • Exerciții de grup
  • Prezentări
  • Dezbateri
Trusted by

Review-uri

98.67% dintre clienții noștri ar recomanda cunoscuților cursurile Leverage

Lucia Ciuhureanu – Marionnaud

Cursul s-a dovedit extrem de util, datorită posibilității de aplicare imediată a cunoștințelor pe care le-am acumulat. Eram implicată într-o negociere cu un furnizor cu care intrasem în blocaj. La următoarea discuție, nu am mai venit cu o listă lungă de critici și plângeri, ci l-am întrebat cum vede colaborarea cu noi și ce își dorește de la ea. Așa am pus pe masă lucruri pe care ambele părți le puteau susține și am ajuns la un acord foarte clar, cu responsabilități și deadline-uri asumate. Leverage m-a ajutat să înțeleg ce e de făcut și cum să merg mai departe în negociere.

Adrian Nicoara – SME Regional Coordinator- ING Romania

Participarea la cursul susținut de Radu a fost o experiență interesantă și utilă.
Interesantă – pentru că am privit vânzarea mult mai profund, din “papucii” clientului.
Utilă – pentru că, în calitate de coordonator al unei echipe de vânzări, mi s-a oferit ocazia de a-mi vedea colegii din echipă reacționând în diverse ipostaze de vânzare, create cu măiestrie de Radu.
La aproximativ 3 săptămâni după curs încă ne amintim cele punctate, rezultatele fiind vizibil imbunătățite: mai multe întâlniri de calitate, cu mai multe oferte în piață și, nu în ultimul rând, clienți mulțumiți. Mulțumim, Radu!

Mihai Silviu Stan – Senior Relationship Manager SME ING Romania

Am rămas impresionat de adaptabilitatea lui Radu pe parcursul trainingului susținut. Este un profesionist care își demonstrează în mod firesc experiența acumulată. Ideile împărtășite au fost o gură de aer proaspăt pentru strategia mea de vânzare.

Ioana Stoica – Marketing Executive Visma

Radu a reușit să îmi schimbe complet părerea despre ce credeam eu că înseamnă negociere. Cu siguranță a fost unul dintre cele mai constructive traininguri la care am participat vreodată. E minunat când un om reușește să creeze o atmosferă în care ceilalți sunt relaxați și au curajul să se exprime. Mult success pe viitor!

Întrebări frecvente

În cadrul acestui program, pot să vin cu exemplele și situațiile mele concrete?

Bineînțeles. Discutăm cât se poate de aplicat pe provocările cu care tu și/ sau echipa ta de vânzători vă confruntați în activitatea de zi cu zi. Pornim de la nevoile și frământările voastre concrete legate de procesul de vânzare.

Ce voi obține în urma cursului?

Îți vei însuși un sistem fundamental pentru orice proces de vânzare persuasivă. Vei fi un vânzător echilibrat, matur, consultativ, în loc de unul perceput ca agresiv, insistent sau dezagreabil.

La ce nivel trebuie să fiu pentru a trece prin acest program?

Cursul nostru este personalizat pe experiența, industria și nevoile tale. Trimite-ne un mesaj ca să discutăm mai multe.

Cere informații

Lasă-ne un mesaj dacă vrei mai multe informații

E-book gratuit
Cum devii puternic în negociere

Descarcă gratuit studiul de caz „Cum devii puternic în negociere” semnat de Sabin Gîlceavă și află cum identifici și transmiți mesaje și semnale care te fac mai puternic într-o negociere.

Descoperă cum a reușit un antreprenor român, care părea să pornească dintr-o situație dezavantajoasă, să încheie un acord peste așteptările inițiale – prin aplicarea strategiilor corecte de reechilibrare a balanței puterii.

Materialul este bazat pe un caz real gestionat alături de specialiștii Leverage.