Ce fac atunci când apare o criză în business?

Leverage » Tips & tricks » Ce fac atunci când apare o criză în business?

Probabil că pentru mulți, criza din 2008 a fost o experiență neplăcută, dar care, pe lângă unele costuri la pachet, a venit și cu anumite soluții. Soluții care prind bine în perioada în care ne aflăm.

Doar că în business criza nu e dată doar de contextul socio-economic. Vorbim despre o criză și atunci când, de exemplu, vânzarea business-ului se blochează la un moment dat sau când se încearcă securizarea unor contracte strategice.

Și pentru că negocierea în sine presupune o criză, vom afla de la Sabin cum poate rămâne profitabil un business încercat, aliniind diferențele dintre părți.

E-book gratuit
Cum devii puternic în negociere

Descarcă gratuit studiul de caz „Cum devii puternic în negociere” semnat de Sabin Gîlceavă și află cum identifici și transmiți mesaje și semnale care te fac mai puternic într-o negociere.

Descoperă cum a reușit un antreprenor român, care părea să pornească dintr-o situație dezavantajoasă, să încheie un acord peste așteptările inițiale – prin aplicarea strategiilor corecte de reechilibrare a balanței puterii.

Materialul este bazat pe un caz real gestionat alături de specialiștii Leverage.