Tu + Leverage + Asociația Magic = facem diferența.

Împreună – în combaterea efectelor economice și sanitare ale pandemiei coronavirusului


Știm că nu traversăm o perioadă tocmai ușoară. Atât din punct de vedere sanitar, cât și economic, suntem puși în fața unei situații fără precedent. Iar ceea ce nu știm exact este cât va dura și ce efecte va lăsa asupra noastră.

Ne păstrăm însă optimismul și ne întoarcem la ceea ce este în controlul nostru, la ceea ce putem face împreună pentru a depăși mai ușor această provocare.

Am spus întotdeauna că relațiile și schimburile sănătoase creează parteneriate puternice, acorduri valoroase și negocieri în favoarea tuturor celor implicați.

Din această mentalitate, am inițiat Leverage Together împreună cu Asociația Magic.

Ce este proiectul Leverage Together?

Leverage Together este un proiect care își propune să transforme expertiza și timpul consilierilor noștri în negociere în resurse concrete pentru lupta împotriva coronavirusului. Împreună, creăm o platformă de colaborare ”human to human” în business.

Cum facem asta?

  • Adunăm grupuri restrânse de lucru și consiliere (online) în mod periodic;
  • Facilităm schimburi valoroase de experiențe și resurse pentru provocările de business ale celor care au o problemă și caută activ o soluție (de exemplu: pentru cei care se confruntă cu necesitatea de a renegocia contractele de chirie sau pe cele cu furnizorii; pentru cei care au nevoie de soluții rapide să-și păstreze clienții în perioada următoare etc.);
  • Încercăm să venim cu soluții concrete, direct aplicabile în businessul sau proiectele voastre. Fiecare participant plătește o taxă pe care o decide la final, exclusiv în funcție de plus-valoarea pe care i-a adus-o ședința virtuală de lucru;
  • Convertim toate aceste fonduri în donații redirecționate către partenerii noștri, Asociația Magic;
  • Contribuim, împreună cu voi și cu cei de la Asociația Magic, la lupta împotriva coronvirusului prin transformarea donațiilor în echipamente și produse de prevenire și protecție (teste de depistare COVID-19, măști, combinezoane, dezinfectanți etc.) esențiale în sistemul medical românesc în acest moment dificil.

Care e planul?



Leverage. Contribuim cu timp și expertiză ca facilitatori, oameni de business, antreprenori și specialiști în negociere.

Tu. Contribui cu donații (*a căror valoare tot tu o stabilești) în schimbul ideilor, sfaturilor și recomandărilor concrete pe care le primești.

Asociația Magic. Contribuie transformând donațiile în echipamente absolut necesare pentru personalul medical.

Împreună, ne bucurăm cu toții să putem oferi cel mai bun suport de care suntem capabili pentru lupta – atât din punct de vedere sanitar, cât și economic – împotriva coronavirusului.

Când: în fiecare
marți și joi,
între 16:00 și 17:30
Unde: Webex
Nr. maxim de participanți: 10

Cum funcționează Leverage Together, în 5 pași simpli

1

Te înscrii prin formular la următorul grup disponibil de lucru

Stabilim împreună apoi detaliile logistice ale call-ului, precum și platforma online prin intermediul căreia ne vom auzi și vedea (Webex). Ne propunem ședințe cu frecvență săptămânală împreună cu cei care ni se alătură.

2

Ne întâlnim online într-o ședință de lucru, împreună cu alți antreprenori, freelanceri sau oameni care au provocări în businessurile în care sunt implicați

Ținem grupurile restrânse, în așa fel încât fiecare dintre participanți să aibă timp să își expună problema, dar și să ia feedback detaliat atât de la noi, cât și de la ceilalți. Ne ghidăm după principiul conform căruia mai multe minți puse laolaltă pot găsi soluții mai valoroase decât una singură. Vii cu o provocare concretă care te preocupă acum. O dezbatem. Împreună, ne ajutăm între noi.

3

Decizi cu cât vrei să răsplătești timpul nostru, consilierea de care ai parte și schimbul de idei din ședința de lucru online

ăsăm la latitudinea ta cât consideri că valorează resursele, facilitarea, ideile pe care le schimbăm în cadrul ședinței de lucru.

4

Fondurile pe care le donezi se duc direct către partenerii noștri de la Asociația Magic

Nu încasăm niciun fel de profit de pe urma acestui proiect. Inițiativa noastră este 100% pro bono, iar ceea ce decizi să aloci după ședința de lucru se duce DIRECT către Asociația Magic (proiectul Fondul magic de Urgență pentru Spitale), pe care o sprijim astfel în lupta sanitară împotriva coronavirusului.

5

Cei de la Asociația Magic se asigură că donațiile tale se transformă în echipamente și produse de protecție absolut necesare în sistemul medical

E foarte clar pentru fiecare dintre noi că personalul medical aflat în prima linie trebuie protejat, pentru ca ei să ne poată proteja pe noi, la nevoie. Iar pentru asta, e nevoie de echipamente și produse cum ar fi: teste pentru depistarea COVID-19, măști, combinezoane, dezinfectanți și altele. Donația ta poate salva vieți care, la rândul lor, vor salva alte vieți și tot așa, până mărim cercul, pentru a ne proteja mai eficient de această epidemie.

Cine se poate alătura acestei inițiative?

  • oricine se confruntă cu o problemă sau provocare de business în acest moment;
  • oricine vrea să își folosească timpul, energia și resursele în mod eficient, în discuții proactive cu alți profesioniști;
  • oricine vrea să ajute și să contribuie la soluționarea unor probleme de business și, în același timp, să pună umărul la demersurile sanitare mai mari realizate prin intermediul Asociației Magic;
  • oricine are nevoie de expertiză aplicată, facilitată într-un cadru organizat, pozitiv, profesionist;
  • chiar tu, indiferent dacă ești antreprenor, lider, manager, șef de departament, freelancer, om de business, indiferent care ar fi domeniul de activitate din care vii.

Ce ne recomandă pe noi?

Suntem specialiști și consilieri în negociere, cu peste 20 de ani de experiență, care au adus în premieră în România instrumente de la Program on Negotiation (programul etalon în negociere dezvoltat de Harvard Law School, MIT și Tufts University).

Suntem, la rândul nostru, antreprenori și oameni de business care înțeleg foarte bine și rezonează cu provocările foarte diverse și complexe ale unei afaceri (trecuți fiind și printr-o altă criză economică în 2008).

De asemenea, prin natura activității noastre obișnuite, stăm mereu aproape de antreprenori, lideri, manageri de departament și oameni de decizie din multinaționale pe care îi ajutăm să gestioneze mai bine presiunea momentului dificil prin care trec, să negocieze acorduri valoroase pe termen lung, să salveze businessuri, să supraviețuiască cu bine acestei perioade.

Cine va facilita întâlnirile virtuale de lucru?

Sabin Gîlceavă

Consilier în negociere

  • consilier în negociere
  • 11 ani de certificare Huthwaite Internațional pentru SPIN® Selling Skills și Negotiation Skills
  • certficat Eagle’s Flight – unul dintre cei mai mari dezvoltatori de training-uri bazate pe experiential learning
  • susține sesiuni, simulări și role-plays sub licența Program on Negotiation – programul etalon de negociere dezvoltat de Harvard Law School, MIT și Tufts University
  • absolvent ”Negotiation and Leadership – Dealing with difficult people and problems”, susținut în cadrul Harvard Law School (Program on Negotiation).

Radu Glonț

Trainer și consilier în negociere

  • consilier în negociere;
  • peste 20 de ani experiență de business, în negocieri comerciale, vânzări și management de echipe de vânzători;
  • dezvoltă și susține programe de training și consultanță pentru jucători din mai multe industrii, cum ar fi: retail, auto, banking, medical, producție, consultanță, publicitate ș.a.; în cadrul Leverage, a pregătit în negociere și vânzări echipe ale unor companii ca: Honda Trading Romania, Adecco Romania, eJobs, Rewe Group (Penny Market), Valoris Center, Carrefour, The Public Advisors, ING Bank, Alinda România, Philips România, Telekom, Raiffeisen Bank, Avia Motors etc.;
  • absolvent “Negotiation and Leadership – Dealing with difficult people and problems” – Program on Negotiation
  • experiență profesională și în industria de advertising, asigurări de viață, imobiliare și training.

Despre Asociația Magic

Asociația Magic spijină copiii cu afecțiuni grave și familiile acestora prin proiecte care le pun la dispoziție produse și servicii care le fac viața mai ușoară. Totul a pornit în 2014, când a fost organizată prima MagiCAMP, o tabără special gândită pentru copiii cu afecțiuni oncologice. De atunci încoace, peste 1000 de copii și-au regăsit copilăria prin „Joacă la greu”. Asociația Magic a identificat nevoile familiilor care îngrijesc un copil grav bolnav și a dezvoltat continuu noi proiecte prin care să le sprijine, printre care:

  • MagicHOME – cazare gratuită pentru părinți și copii în perioada tratamentelor și a consultațiilor în 14 locații din România, Chișinău și Viena
  • MagicBOX – colete lunare pentru familii greu încercate
  • MagicHELP – Rețeaua SOLIDARITĂȚII, punte între aceste familii și companii care pot ajuta cu produse sau servicii
  • MagiCARE – suport psihologic, informare și sprijin pentru părinți și copii, precum și pentru frații acestora
  • MagicROOFS – case contruite de la zero pentru familii care trăiesc în condiții de neimaginat pentru secolul XXI.

Ce spun alții despre Leverage Together

Vă mulțumesc pentru inițiativă și pentru ajutorul oferit, atât mie personal, cât și Asociației Magic, iar în final – nouă, tuturor românilor!

Pe mine personal mă ajută următoarele sfaturi: „În momentul în care nu te simți confortabil în negociere, spui acest lucru și soliciți reprogramarea negocierii”, tehnica „Faci pe prostul și pui întrebări” și sfatul „Nu o lua personal”: cealaltă tabără din negociere are o agenda proprie, iar tehnicile folosite de ei în negociere nu au nimic de-a face cu tine personal. Mulțumesc încă o dată!

Ioana

Mulțumim pentru tot. A fost un webinar cald, intim, cu resurse utile.

Tedy

O situație de negociere win-win: pe de o parte, primești consiliere în propria neliniște, pe de altă parte participi activ la încetinirea răspândirii virusului și la protejarea medicilor și a pacienților din spitale. Astfel, înțelegi poate cea mai importantă lecție a momentului: că negocierea începe din solidaritate.

Andreea


Nume*
Prenume*

Adresa ta de e-mail*
Telefonul tău*
Platforma pe care o preferi*

Cum altfel pot să donez?

Dacă vrei pur și simplu să donezi direct, fără să mai iei parte la grupurile noastre online de lucru, o poți face. Încurajăm orice fel de suport poți oferi în această perioadă dificilă.

Iată cum donezi către Asociația Magic:

direct prin intermediul Facebook – aici

prin SMS:

  • trimite SOLIDARITATE la 8864 (pentru 4 euro/ lună) sau la 8844 (pentru 2 euro/ lună)
    *valabile în rețelele Vodafone, Orange, Digi și Telekom din România

transfer direct într-unul dintre următoarele conturi bancare:

  • pentru EURO: RO93RNCB0132142511010002
  • pentru LEI: RO23RNCB0132142511010001