Persuasiune și Influențare

Ai ajuns la concluzia ca procesul de comunicare nu este atât de simplu pe cât îți părea?

Învață să comunici mai persuasiv ca să preîntâmpini micile neînțelegeri care pot duce la marile conflicte.

10 motive pentru care să spui „Da” cursului de Persuasiune și Influențare

1

Înveți și experimentezi pe propria piele faptul că fiecare are dreptate și că toată lumea este logică, dar nu și persuasivă

Persuasiunea în afaceri nu este despre bătălii de orgolii sau lupte de poziții, nici despre a obține ceva în detrimentul celuilalt, ci despre a găsi acele soluții prin care să creezi valoare împreună cu partenerul de discuție. Mai mult decât atât, nimeni nu intră într-o controversă dacă nu crede că are dreptate și toți intrăm uneori în controverse. Deci, toți avem dreptate chiar și atunci când ne contrazicem.

2

Înveți să explorezi prin întrebări interesele și constrângerile celeilalte părți pentru a comunica ceea ce este cu adevărat util pentru tine dar și relevant pentru el

Cum poți să construiești comunicarea cu ceilalți dacă pleci mereu de la presupuneri? Și de câte ori s-a întâmplat să nu se nimerească presupunerile tale cu perspectiva celuilalt și, implicit, propunerile tale să fie într-o contradicție cu nevoile celui din fața ta? Și oare asta nu te-a transformat, fără voia ta, într-un “adversar” sau, în cel mai bun caz, într-o persoană dezinteresată de părerea lui?

3

Afli cum poți să asculți mai bine și de ce ascultarea activă nu este suficientă

Fiecare dintre noi crede că ascultă în timp ce vorbește celălalt. În realitate, ceea ce se întâmplă este că “mimăm” ascultarea și ne concentrăm pe ceea ce urmează să spunem noi. Cine are cel mai mult de câștigat aici? Cel ce știe să asculte și construiește plecând de la părerile celui din fața lui sau cel ce se privează de informații valoroase pentru a spune el ceea ce știe deja?

4

Înțelegi că procesul de comunicare este complex și nu ajunge să spui: “Eu am spus ceea ce am avut de spus. Dacă a înțeles, bine, dacă nu, să fie sănătos…"

O comunicare eficientă presupune emițător și receptor, precum și validarea înțelegerii celor două părți. Asta înseamnă codificarea și decodificarea mesajelor, interpretarea feed-back-ului, alinierea perspectivelor celor două părți precum și clarificarea pașilor următori. În felul acesta comunicarea își atinge scopul: acela de a face o schimbare în atitudinea, cunoștințele sau abilitățile receptorului.

5

Înveți cât de important este limbajul non-verbal sau intonația în comunicare

De multe ori, oamenii una spun și alta transmit prin mimică, gesturi, contact vizual sau intonație. Cursul te ajută să înțelegi impactul fiecăruia dintre aceste “mici detalii” care pot schimba radical efectele comunicării.

6

Înveți de ce e important să îi arăți celuilalt că îi respecți rolul, statutul și autonomia și că îl apreciezi și ești în aceeași echipă cu el

În orice tip de comunicare ne-am afla, sunt 5 îngrijorări de bază care ne pot diminua sau crește semnificativ șansele de a fi persuasivi: Aprecierea, Afilierea, Autonomia, Rolul și Statutul. Cursul te ajută să experimentezi ce se întâmplă dacă nu respecți una sau mai multe dintre acestea.

7

Te pregătești cu singura companie care aduce în România licențe și simulări de la Harvard

Cursul Influențare și Persuasiune include instrumente, licențe și simulări aduse în exclusivitate de la Program on Negotiation (PON), programul etalon dezvoltat de Harvard Law School, Massachusetts Institute of Technology și Tufts University. De asemenea, cursul are la bază teoriile unor experți în domeniul negocierii și al relațiilor interumane, Roger Fisher (co-fondator PON) și Daniel Shapiro (profesor la catedra de psihologie a Harvard Medical School).

8

Te pregătești alături de un consultant cu o experiență de peste 20 de ani în domeniu

Trainerii vin atât cu experiență de business, cât și cu expertiză în training și consultanță în negociere și vânzări.

9

Abordezi studii de caz bazate pe experiențe reale

Cursul de Influențare și Persuasiune se bazează și pe studii de caz întâmpinate și soluționate până acum de specialiștii noștri. Simulările și experiențele pe care ți le punem la dispoziție sunt ușor de corelat cu ceea ce se întâmplă acum în realitatea de business, nu doar role-play-uri fictive.

10

Afli ce poți face tu, ca individ, pentru a te înțelege mai bine cu celălalt în contextele de business

Influențare și Persuasiune îți oferă instrumentele prin care tu, ca individ, poți începe să obții rezultate mai bune în interacțiunile de business pe care le ai zi de zi.

Acest curs este pentru tine dacă…

  • faci prezentări care trebuie să convingă un public experimentat
  • te regăsești des în ipostaza în care ți se pare că „ceilalți nu înțeleg”
  • rezultatele muncii tale sunt influențate într-o mare măsură de modalitatea de a comunica anumite idei sau decizii de business
  • îți este greu să expui celuilalt punctul tău de vedere și ți se pare mereu că tu ai dreptate
  • ai trac de vorbit în public chiar și atunci când publicul este familiar și este prezent în număr mic în sală
  • schimbarea generată de comunicările tale este un KPI important de business după care ești evaluat

Ce înveți

  • să comunici persuasiv luând în calcul și perspectivele celuilalt care pot fi la fel de logice ca ale tale
  • să acoperi cele 5 îngrijorări de bază necesare pentru o relație bună cu celălalt
  • să asculți mai eficient și să nu te lași păcălit de ceea ce spune fiind atent și la cum spune celălalt
  • să explorezi prin întrebări interesele și constrângerile celuilalt și apoi să decizi
  • să deprinzi cele mai importante comportamente în persuasiune
  • să deprinzi tehnicile potrivite și firești de persuasiune în afaceri pe care să le folosești în următoarele discuții, proiecte și relații de business
  • să stăpânești mult mai bine non-verbalul și intonația pentru a susține cuvintele în comunicare
  • să îl determini pe cel din fața ta să facă așa cum vrei tu nu pentru că îl forțezi sau păcălești, ci pentru că așa vrea el

Detalii organizatorice

Când?

8-9 decembrie

Unde?

offline

Trainer

Radu Glonț

Preț

675 € + TVA

Întrebare

Cum mă ajută dacă nu mă raportez la persuasiunea în afaceri ca la o modalitate de a-l face pe celălalt?

Răspuns

O relație construită pe acoperirea intereselor părților implicate, și nu pe atingerea unui acord imediat și cu orice preț, este sustenabilă în timp și nu necesită o susținere permanentă ulterioară pentru a fi implementată. Implicit efortul consumat în implementarea deciziei scade.

Întrebare

Ce sunt cele 5 îngrijorări de bază la care referire cursul?

Răspuns

Acestea sunt fundamentele oricărei relații interumane. În baza lor, dezvoltăm sentimente mai mult sau mai puțin pozitive față de celălalt, iar respectarea lor ne ajută să fim mai persuasivi și să obținem mai ușor ceea ce ne dorim.

Întrebare

Cum îmi va schimba perspectiva acest curs asupra modului în care fac lucrurile?

Răspuns

Vei putea înțelege mai rapid cauzele generatoare de neînțelegeri într-un conflict astfel încât propriile reacții să fie orientate mai degrabă spre rezolvarea acestuia decât spre exprimarea unor păreri și sentimente care pot afecta relația.

Arii de expertiză acoperite

  • Rezolvarea conflictelor
  • Persuasiunea în afaceri
  • Negociere
  • Tehnici de persuasiune în comunicare

Cui i se adresează

  • persoanelor care se simt des implicate în conflicte și tensiuni care influențează negativ productivitatea
  • managerilor care conduc echipe în care există tensiuni, conflicte sau blocaje de comunicare
  • tuturor celor care își doresc să devină mai persuasivi și au ceva de negociat cu un coleg, manager, partener, furnizor sau client
  • celor care caută un curs de rezolvare a conflictelor ce pune accent pe comunicarea, relația și parteneriatul cu celălalt

Metodologie

Cursul se bazează pe metodologia Valuable Failing Experience® – generarea unor situații-limită, dar, în același timp, sigure, care determină dorința de schimbare a obiceiurilor și deprinderea unor noi abilități de negociere, prin:

Simulări Program on Negotiation (Harvard Law School)

Role-play-uri

Exerciții de grup

Prezentări

Dezbateri

Ce spun alții despre colaborarea cu noi

Cel mai important aspect care a cucerit echipa eJobs e combinația dintre training și consultanță, livrate într-o manieră relaxată, care i-a ajutat pe colegi să se deschidă și să fie 100% implicați. Implementarea strategiilor discutate în timpul cursului a dus la schimbarea mentalității echipei și la o perspectivă nouă, care îi ajută să fie mai încrezători în forțele proprii.

Bogdan Badea – CEO eJobs Group

Indiferent dacă lucrezi cu Sabin în calitate de partener de business sau de colaborator cu scopul de a obține de la alții lucrurile pe care ți le dorești, ai de câștigat. Întotdeauna am plecat de la masa negocierii mulțumită de rezultatul pe care l-am obținut și cu dorința să dezvolt colaborarea pe termen lung cu cel din fața mea. Sabin a venit cu propuneri care au răspuns nevoilor noastre și ne-a ajutat totodată să ne cunoaștem mai bine. Îl recomand cu încredere!

Ioana Savu – Former Manager ING Offices Management (ING Bank)

Cursul s-a dovedit extrem de util, datorită posibilității de aplicare imediată a cunoștințelor pe care le-am acumulat. Eram implicată într-o negociere cu un furnizor cu care intrasem în blocaj. La următoarea discuție, nu am mai venit cu o listă lungă de critici și plângeri, ci l-am întrebat cum vede colaborarea cu noi și ce își dorește de la ea. Așa am pus pe masă lucruri pe care ambele părți le puteau susține și am ajuns la un acord foarte clar, cu responsabilități și deadline-uri asumate. Leverage m-a ajutat să înțeleg ce e de făcut și cum să merg mai departe în negociere.

Lucia Ciuhureanu – Marionnaud

Hai să vedem cum te putem ajuta!

Vrei să discutăm în detaliu despre provocarea ta? Cere o ofertă personalizată!





Cei care au participat la acest curs au fost interesați și de unul dintre serviciile noastre de consiliere în negociere: